السلطانی، اولین (1399). رسانه، نژاد و بازنمایی: عربها و مسلمانان در رسانهها پس از یازدهم سپتامبر، (محمدمهدی وحیدی، مترجم). تهران: سوره مهر.
افتخاری، اصغر (1399). مقاومت در اسلام؛ نظریه و الگو. تهران: مؤسسه مطالعات اندیشهسازان نور.
بروجردی علوی، مهدخت؛ مهدیزاده، سید محمد و شاکرینژاد، محسن (1398). «بازنمایی زنان چادری در سریالهای تلویزیونی ایران»، فصلنامه رسانههای دیداری و شنیداری. 13(29)، 207-183.
جهانشاهی، امید (1393). «توییتر و تلویزیون: خبر تلویزیونی در عصر رسانههای اجتماعی»، فصلنامه مطالعات ماهواره و رسانههای جدید. 4(11)، 36-21.
دهقانی فیروزآبادی، سید جلال و رادفر، فیروزه (1388). «الگوی صدور انقلاب در سیاست خارجی دولت نهم»، نشریه علمی ـ پژهشی دانش سیاسی. 5(2)، 150-123.
دولتآبادی فراهانی، میثم و محمدپور، سارا (1399). «تأثیر شبکه اجتماعی توییتر بر مشارکت سیاسی کاربران شهر تهران»، فصلنامه نگرش نو در جغرافیای انسانی. 4(48)، 451-426.
رسولی، محمدرضا و غفوریان تبریزی، آزاده (1395). «بررسی نقش شبکههای اجتماعی در جنبشهای اجتماعی جهان»، فصلنامه علوم خبری. 5(17)، 10-27.
سعادت سیرت، ناهید و فرقانی، محمدمهدی (1399). «شکلگیری سبک زندگی نوین در الگوپذیری جوانان از شبکههای اجتماعی موبایلمحور»، فصلنامه علمی میانرشتهای ارتباطات و رسانه. 3(8)، 44-11.
سلطانیفر، محمد؛ بخشی، شیرزاد و فرامرزیانی، سعید (1392). «بررسی تأثیرات شبکههای اجتماعی فیسبوک و توییتر بر گرایش اعضا به این شبکه»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی. 20(76)، 190-171.
سلیمی، حسین و وهابپور، پیمان (1397). «توئیپلماسی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. 4(14)، 108-66.
سیمبر، رضا (1389). «سیاست خارجی آمریکا و تحریمهای جدید علیه جمهوری اسلامی ایران»، نشریه علمی ـ پژهشی دانش سیاسی. 6(2)، 138-107.
شمس کوشکی، الهه و دادبخش، مسعود (1397). «بازنمایی هویت خودی و دیگری در فیلمهای تبلیغاتی گروه داعش در فضای مجازی»، جامعهشناسی هنر و ادبیات. 10(20)، 113-75.
شیخ، رضا و شامبیاتی، هانیه (1394). «تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. 1(4)، 203-179.
عباسی، حسن و شریعت، جهانگیر (1397). «کارکرد سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی»، فصلنامه امنیت ملی. 8(30)، 150-127.
قادری کنگاوری، روحالله (1394). نظریه مقاومت و نظریههای غربی روابط بینالملل. تهران: مخاطب.
کیانی، احسان (1397). «نفوذ فرهنگی علیه امنیت نرم جمهوری اسلامی مطالعه موردی: بازنمایی جبهه مقاومت در بازیهای رایانهای «جنگ مدرن» و «آیین قاتل»»، فصلنامه آفاق امنیت. 10(35)، 184-157.
گیویان، عبدالله و سرویزرگر، محمد (1388). بازنمایی ایران در سینمای هالیوود، فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران. 2(4)، 147-177.
مصطفوی کهنگی، فرحناز و محمدی سیجانی، فاطمه (1397). «داعش و فضای مجازی»، مدیریت رسانه. 29(42)، 83-73.
مهدوی، سارا (1398). «توییتر، قدرت و کنشگری در حوزه عمومی»، فصلنامه مطالعات رسانههای جدید. 5(19)، 188-142.
مهدیپور، آسیه (1398). «تبیین مدل مفهومی مقاومت در اندیشه آیتاللهالعظمی خامنهای»، دانش سیاسی. 15(30)، 566 -539.
نادری، مهدی و پیرانی، شهره (1399). «راهبردهای پیشرو در پساچهل سالگی انقلاب اسلامی (تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی)»، دانش سیاسی. 16(31)، 328-305.
نصرتی، روحالله و برومند، تهمتن (1398). «تحلیل محتوای پیامهای توییتری و شکلگیری هویت ضد گفتمانی»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. 15(56)، 110-91.
Gruber, D. A.; Smerek, R. E.; Thomas-Hunt, M. C. & James, E. H. (2015). "The real-time power of twitter: crisis management and leadership in an age of social media", Business Horizons. 58(2), 163-172
Hall, Stuart (2003). "The Work Representation", in Stuart Hall (Eds.) , Representation: Cultural Representation and Signifying Practices. London: Sage Publications.
Hill,
Anne & Watson, James (2006).
Dictionary of Media and Communication Studies. Publication Arnold Hodder.
Kuzniar, Ewa & Filimoniuk, Nataliia (2017). "E-diplomacy on twitter. International comparison of strategies and effectivity", social communication. volume2, 34-41.
Maclean, Fiona; Jones, Derek; Gail Carin-Levy & Hunter, Heather (2013). "Understanding Twitter", British Joumal Of Occupational Therapy. 76(6), 295-298.
Nguyen, James (2018). "Politics and the Twitter Revolution: A Brief Literature Review and Implications for Future Research", social networking. 7(4), 243-251.