آذر، عادل (1395). تحقیق در عملیات نرم: رویکردهای ساختاردهی مسئله. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
آریانپور، عباس (1342). فرهنگ آریانپور. تهران: امیرکبیر.
چندکاری، عبدالوهاب؛ مقتدایی، عبدالحسن و زراءنژاد، منصور (1397). «بررسی تأثیر بازاریابی سیاسی بر کمپینهای انتخاباتی مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان». چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی.
حاجیپور، بهمن؛ حسینی، سید محمود و زارع، ساسان (1395). «شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رقابت انتخاباتی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری ـ تفسیری (ISM)؛ مورد مطالعه: رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهر تهران)»، فصلناهمه مطالعات راهبردی بسیج. 19(70)، 157-129.
حافظنیا، محمدرضا (1385). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: سمت.
حسینی، سید حمید؛ میرابی، وحیدرضا؛ رنجبر، محمدحسین و حسنپور، اسماعیل (1398). «طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی (عصبپایه)»، دانش سیاسی. 15(2)، 442-417.
حسینی، مریمسادات (1394). معرفی روش گروه کانونی و کاربرد آن در تحقیقات. تهران: انتشارات مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما.
خدادحسینی، حمید؛ آقایی، محمد و کرباسفروشها، مریم (1397). «تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأیدهندگان مبتنی بر ویژگیهای جمعیتشناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران»، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست. (26)، 70-43.
دهقانطرزجانی، محمود (1398). کمپینهای تبلیغاتی از برنامهریزی تا اجرا. تهران: انتشارات مبلغان.
دهقانی، حمید (1395). از کارزار انتخاباتی تا رفتار انتخاباتی. تهران: انتشارات جامعهشناسان.
رسولیقهرودی، مهدی؛ علویتبار، علیرضا و زابلی، ساحل (1398). «تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأیدهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران)»، دانش سیاسی. 15(2)، 464-443.
رهنورد، فرجالله و مهدویراد، نعمتاله (1389). مدیریت انتخابات. تهران: اطلاعات.
زارع، رحیم؛ پورسعید، محمدمهدی و منتی، حسین (1390). برنامهریزی بازاریابی مبارزات انتخاباتی. تهران: ترمه.
سیاری، سروش (1397). ارتباطات بازاریابی در بازاریابی سیاسی. تهران: صعود ماهان.
صادقی، تورج و جبار، سمانه (1398). بازاریابی سیاسی و رقابتهای انتخاباتی (تکنیکها و تاکتیکها). تهران: انتشارات زرنوشت.
عابدیاردکانی، محمد و جاوری، رضا (1396). «بازاریابی سیاسی و فرایند تصمیمگیری رأیدهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأیدهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی»، فصلنامه سیاستگذاری عمومی. 3(1)، 202-177.
عاملی، سعیدرضا؛ ایزدی، فؤاد و شفیعیسروستانی، فاطمه (1394). «کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا (مطالعه موردی: جنبش بیدیاس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی)»، دانش سیاسی. 10(2)، 179-149.
فیروزجائیان، علیاصغر و فیروزجائیان، مجتبی (1392). «کاربرد تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری در مطالعات گردشگری (تحلیلی آسیبشناسانه)»، مجله برنامهریزی توسعه گردشگری. 2(6)، 159-129.
کیماسی، مسعود؛ عموییاوجاکی، علی و شفیعی، آوا (1398). مدیریت تبلیغات: استراتژی پیام، برنامهریزی رسانه و سنجش اثربخشی. تهران: ادیبان روز.
مجیدی، حسن و رحیمینیا، محسن (1397). «تحلیل گفتمان اعتدال در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم»، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست. 7(25)، 155-125.
نرگسیان، عباس؛ دیندار، یاشار و طهماسبیآقبلاغی، داریوش (1394). «مطالعه تأثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی»، مدیریت فرهنگ سازمانی. 13(4)، 1017-995.
نظرپور کاشانی، حامد (1394). «طراحی الگوی سبک زندگی اسلامی و تأثیر آن بر فرایند تصمیمگیری خرید مصرفکننده». (رساله دکتری گروه مدیریت بازرگانی)، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
یوسفیرامندی، رسول (1397). «الگوی رفتار رأیدهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی»، نشریه علمی دانش سیاسی. 14(2)، 95-63.
یوسفیرامندی، رسول (1399). «تبیین مؤلفههای مؤثر بر رفتار قشر خاکستری در مدیریت مبارزات انتخاباتی». سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات اجتماعی و فرهنگ عامه.
Andrews, J. & Shimp, T. (2018). Advertising, Promotion and other aspects of Integrated Marketing Communications (10 ed.). Boston:Cengage.
Baines, Paul; Harris, Phil; Lewis, Barbara R. (2002). "The political marketing planning process: improving image and message in strategic target areas. Marketing Intelligence & Planning", 20(1), 6-14.
Burton, Michael John, Shea, Daniel M. (2010). Campaign Craft.California: Praeger.
Cwalina, Wojciech; Falkowski, Andrzej & Newman, Bruce I. (2015). Political Marketing:Theoretical and Strategic Foundations. New York: Routledge.
Eibl, Otto & Gregor, Milos (2019). Thirty Years of Political Cammpaigning in Central and Eastern Europe. Gewerbestrasse: Palgrave Macmillan.
Janes, F. (1988). "Interpretive structural modelling:a methodology for structuring complex issues". Trans Inst M C, 10(3), 145-154.
Kemp, Jana M. (2012). Run for Elected Office- and Win. New York: Apress.
Kotler, P. & Keller, K. (2016). Marketing Management (15 ed.). Pearson.
LeesMarshment, Jennifer; Conley, Brian; Elder, Edward, Pettitt, Robin, Raynauld, Vincent, & Turcotte, Andre (2019). Political Marketing: Principles and Applications (3st). Oxon: Routledge.
Maarek, Philippe J. (2011). Campaign Communication and Political Marketing. WestSussex: John Wiley & Sons.
Malhotra, Naresh; Nunan, Daniel & Birks, David (2017). Marketing Research: An Applied Approach (5th ed.). Edinburgh: Pearson.
Norris, Pippa (2004). "The Evolution of Election Campaigns:Eroding Political Engagement?". Conference on Political Communications in the 21st Century. St Margaret’s College, University of Otago, New Zealand, January.
O'Cass, A. (2001). Political marketing: An investigation of the political marketing concept and political market orientation in Australian politics. European Journal of Marketing, 1003-1025.
Ormrod, Robert P.; Henneberg, Stephen C., O’Shaughnessy, Nicholas J. (2013). Political Marketing: Theory and Concepts. London: SAGE.
Rose, Chris (2010). How to Win Campains. London: Routledge.
Shaw, Catherine (2018). The Campaign Manager: Running and Winning Local Elections. New York: Routledge.
Stockwell, Stephen (2005). Political Campaign Strategy. Melbourne: Australian Scholarly.
Sun, H. (2008). "International political marketing: a case study of United States soft power and public diplomacy". Journal of Public Affairs, 165-183.
Sushil (2012). "Interpreting the Interpretive Structural Model". Jouurnal of Flexible Systems Management. 87-106.
Wanlhade, N. & Kundu, G. (2020). "Interpretive Structural Modelling (ISM)Methodology and its application in Supply Chain". International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 9(4), 1101-1109.
Winther Nielsen, S. (2013). "Toward a new institutional strategy framework for political marketing", Journal of Public Affairs. 13(1), 84-99.